کاغد مومی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





کاغد مومی

اصلا کاغذ مومی به چه دردی میخوره؟

کاغذ مومی

در گذشته وقتی ساندویچ میخریدیم و مدتی توی فضای بسته بندی خودش میموند یه طورایی میشد. منظورم اینه که رطوبت ساندویچ به کاغذ دورش سرایت میکرد و یه بوی خاص از خودش متساعد میکرد. علاوه به یه بوی خاص کلا ساندویچمون بوی کاغذ هم میگرفت. البته راستش رو بخواید من خودم این بو و مزه کاغذی رو که میداد دوست داشتم. نه به دلیل این که بوی مطلوبی بوده باشه ها! نه. به دلیل این که وقتی بچه بودیم میخوردیم و الان وقتی همون مزه و بو رو حس میکنیم حالت نوستالژیک داره برامون.

کاغد مومی ساندویچ

امروزه روز که نه، از خیلی سال پیش تا به الان برای ساندویچ و امثالهم کاغذی استفاده میشه به نام کاغذ مومی. خاصیت این کاغذ مومی اینه که رطوبت و آب به داخلش نفوذ نمیکنه. گو این که من همون بوی بدش رو بیشتر دوس دارم. اونو که میخورم همچین انگار گوشت میشه میچسبه به تنم.

کاغذ مومی ساندویچ

استفاده از کاغذ مومی توی صنایع دیگه

خوب مسلما وقتی یه کاغذی وجود داره که باعث میشه رطوبت ازش رد نشه خیلی کاربردهای دیگه هم پیدا میکنه. من خودم شنیدم که توی بسته بندی لباس حتی کاربرد داره. شما هم فکر کنید ببینید این کاغذ با این خاصیت دیگه کجاها میتونه کاربرد داشته باشه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: کاغذ مومی, کاغذ ساندویچ,
نویسنده : آرامش